putter fitting

Het is cruciaal om de juiste putter in je tas te hebben. Wij zien veel golfers die een ongeschikte putter hebben. Vaak klopt de lengte, lie angle of clubhoofd type niet.

Er is veel meer betrokken bij een putterfitting dan wat mensen denken. Wij gebruiken de S.A.M.’s puttlab om uw puttslag te analyseren. S.A.M.’s is simpel gezegd een Trackman (radar) voor het putten. Het analyseert de hele putt beweging. S.A.M.’s kan data verzamelen van 38 parameters van een golfer’s puttslag. Aan de hand van de data kunnen wij adviseren welke putter het beste bij u past. Denk hierbij aan de putter: lengte, lie angle, shaft configuration, clubhoofd gewicht, loft van het raakvlak, grip en type clubhoofd (blade of mallet).

Wij hebben de volgende merken putters in ons assortiment: Odyssey, Taylor Made, Bettinardi, Ping, Scotty Cameron en Wilson
Staff.

Bij aanvraag kunnen wij de putter aanmeten met een S.A.M.’s puttlab. U ontvangt van ons de ingewonnen data van uw puttslag.
Aangezien een op maat gemaakte putter veel specificaties heeft, zullen wij de aangemeten putter hoogstwaarschijnlijk niet op voorraad hebben. De levertijd bedraagt ca. 2-3 weken.

Als een van grootste golfwinkelketen van Europa kunnen wij tegen gunstige tarieven inkopen, wat zich in lage prijzen voor de klant vertaalt. Wij zijn trots op onze “Gegarandeerd Lage Prijs” garantie:

Wanneer u binnen 14 dagen na een aankoop in een Golfstore-shop hetzelfde product voor een lagere prijs in een lokale winkel vindt (geen internet), betalen wij het verschil terug.

Voorwaarde is dat het product dezelfde specificaties heeft en tegen dezelfde voorwaarden verkocht wordt.

U betaald voor een putter fitting €120. De meting zal tussen 60-75 minuten duren.

ijzer/wedge fitting

Uw ijzers en / of wegdes laten aanmeten om al het potentieel uit uw golfspel te halen met de approach naar de green.

driver/hout fitting

Uw driver of houten laten aanmeten om al het potentieel uit uw golfspel te halen met de slagen vanaf de tee.

Clubfitting

Uw golfset laten aanmeten om al het potentieel uit uw golfspel te halen op de baan en tijdens het oefenen.