over ons

over golfclubfittings

Mijn naam is Adrian Morley. Ik ben begonnen met golf toen ik 10 jaar oud was. Vlakbij de plaats waar ik woonde lagen een aantal sportvelden. Ik fietste daar naar toe en met mijn enige club, een ijzer 5, sloeg ik golfballen over de sportvelden heen. Op school was ik een sportieve jongen. Naast golf speelde ik ook voetbal, rugby, cricket en squash.

Op mijn 16e werd ik gekozen voor het England Boys team en speelde 2 jaar lang in verschillende internationale toernooien voor Engeland. Dit was een enorme eer aangezien de concurrentie hoog was.

Toen ik 18 werd had ik de keuze gemaakt om tour pro te worden. Na het afstuderen in Engeland kreeg ik een golfbeurs aangeboden bij Northwestern University in Chicago. Toentertijd, was het uitzonderlijk dat een Europeaan naar de VS ging.

Na 4 fantastische jaren bij Northwestern ben ik afgestudeerd met een BA in Political Science.

De volgende stap was pro te worden en te proberen mijn Europese Tour kaart te behalen. Ik bereikte de final kwalificatie maar speelde helaas niet goed genoeg om mijn tour kaart te bemachtigen. Tijdens de winter van 1992 ben ik afgereisd naar Aziƫ waar ik wel via de tour school mijn tour kaart voor de Asian Tour heb behaald. Ik heb daar 3 jaar gespeeld.

Tijdens een wedstrijd die ik speelde in Tsjechiƫ heb ik, Marga, mijn huidige vrouw ontmoet. In 1994 ben ik verhuisd naar Nederland. Ik speelde nog steeds alle wedstrijden van PGA Holland. Dit combineerde ik met het geven van lessen, het runnen van twee golf shops en clubfitting.

Ik heb altijd een passie gehad voor clubfitting. Er is niets fijner dan voor mensen hun golfervaring te optimaliseren door het op maat maken van de golfclubs.

al 30 jaar ervaring

In de 30 jaar dat ik clubfitter ben heb ik meer dan 2500 mensen mogen aanmeten voor een nieuwe golfset.

volledig merk onafhankelijk

Wij zijn merk onafhankelijk. Dat betekent dat wij 100% objectief kunnen zijn in welk merk wij aanraden.

trackman

Al de fittings worden gebaseerd op feiten. Na de fitting kan er precies gekeken worden naar de gewonnen afstand en spreiding