driver/hout fitting

jouw driver en fairway hout op maat

Tijdens een driver fitting kijken wij de volgende factoren: clubhoofdsoort (bijvoorbeeld een laag of hoog spin model en een draw of fade ingestelde gewichtsverdeling, welke shaft soort (gewicht, flex bendpont & torsie), welke shaft lengte en loft.

Door middel van de Trackman data zoals:

Vertrekhoek van de bal

– Spinrate

– Afstand

Dynamische loft

– Landingshoek van de bal

– Snelheid van het clubbhoofd

– Spreiding

kunnen wij zien welke driver en fairway houten het beste bij u past. Na een fitting kijken wij naar de data van uw oude en potentiële nieuwe clubs. Hier kunnen wij zien wat de afstand en spreiding winsten zijn.

ijzer/wedge fitting

Uw ijzers en / of wegdes laten aanmeten om al het potentieel uit uw golfspel te halen met de approach naar de green.

putter fitting

Uw putter laten aanmeten om al het potentieel uit uw golfspel te halen op de green.

Clubfitting

Uw golfset laten aanmeten om al het potentieel uit uw golfspel te halen op de baan en tijdens het oefenen.

De Goyer Golf & Country Club
Breukenlaan 1, 3755 MP, Eemnes